NemLog-in Portalen

Support til dig som bruger

Her kan du finde vejledninger, kontaktinformation og få svar på ofte stillede spørgsmål til følgende digitale services.
Vejledninger til at logge ind

Her kan du finde vejledninger til, hvordan du logger ind med MitID på din mobil eller via en webbrowser.


Browserunderstøttelse

Internet Explorer understøttes ikke i NemLog-in, da der er mindre end 2% af befolkningen, der anvender denne browser. 

Oplever du problemer, bedes du opdatere din browser, da det kun er de seneste 4 versioner af browsere, der understøttes. 

 

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de ofte stillede spørgsmål til den nye services i NemLog-in.

 

 

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så kan du kontakte supporten.

Vejledninger til at underskrive og validere

Her kan du finde vejledninger til, hvordan du underskriver et dokument digitalt eller validere gyldigheden af et digitalt underskrevet dokument. 

 

Vejledninger på engelsk

Kontakt support

Du bør først og fremmest kontakte den enkelte tjenesteudbyder af en digital selvbetjeningsløsning direkte, his du oplever fejl eller har behov for hjælp. En digital selvbetjeningsløsning kan fx være borger.dk eller virk.dk

Hvis du har generelle spørgsmål eller behov for vejledning til serviceområderne Login, Underskrift og Validering kan du finde kontakt information her: